Snart dags att åka till västkusten igen!! :D

Efter första arbetsveckan så ska ja bege mig till Tjörn imorgon och träffa min älskling!!  =) Det gick ändå rätt bra med jobbat, hade ju bara tre nätter men kan va bra med mjukstart ;) Idag har jag annars fått en del uträttat faktiskt =) Jag kommer upp relativt tidigt för det första, 10 blev ja väckt av telefon och gick upp =) Sen skulle jag åka till affären med mamma och köpa lie mat och sånt som jag behöver när de inte är hemma nu!! =) En tripp förbi apoteket på hemvägen, köpte solskydd och aloe vera =)

När man kommer hem så sätter ju världens åskoväder igång så ur med alla kontakter och sittning på altanen =) Två brandbilar ryckte ut och det var rejält så skulle inte bli förvånad om det var pga av blixtnedslag båda gångerna!!! =)

Nu har jag precis klippt pappa och färgat och slingat mammas hår och snart ska vi käka en grillad hamburgare och ta det lugnt resten av kvällen =) Ska ju bara vara på Tjörn från lör-sön så behöver inte direkt packa heller!! =) Känns riktigt bra!! ;) Får inte glömma husnyckeln bara, skulle bli så jobbit då eftersom mamma och pappa åker på semester på sönda! :P



 

Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Jeanine

sv. Vad menar du? Du skrev "vad har hänt?", vad har hänt vadå??

2009-07-06 @ 10:35:08
URL: http://barajeanine.blogg.se/
Postat av: Jeanine

Nu var det uppdaterat och nytt här hos mig :) Visst blev det snyggt!?! Allt bra med dig förresten? Kramkram!!

2009-07-14 @ 22:44:35
URL: http://barajeanine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0