Trött o seg

Så sjukt trött så jag vet inte vad jag ska hitta på ens, fick ju lönebeskedet ida och pengarna kommer på måndag =) Då ska jag betala min första hyra i Gbg =) Sen ska jag nog flytta in den 6e med grejerna och en vecka senare åker jag upp på riktigt =)

Idag får la bli en till tvdag=) Vet verkligen inte vad jag ska hitta på annars :P synd at jag inte har nåt att äta bara, sjukt sugen! :P Man kanske skulle ta o orka sig till affären ändå :P får se lite =)

Varför är jag så rädd för att dö och sista tiden och allt när jag nu tror på Gud och att det inte tar slut här?  Jag har så svårt att fatta det, jag är rädd att jag inte uppriktigt tror lr något, fast jag tror att jag tror så mer det att jag lurar mig själv. Och då kommer jag inte till himlen, det är en del och det låter invecklat men det är det med ;) Andra delen är nog att jag känner mig inte färdig här! Allt är så bra just nu och då känns det lite sådär att lämna, samtidigt ska ju allt vara riktigt bra sen, men det är nog bara svårt att förstå det med!! =)
Hoppas det är okej att tycka att allt det där är lite jobbigt, att det är okej =)

Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag vet hur du känner angående att vara rädd för döden. Även om jag också tror på Gud är jag rädd. Jag är rädd för att det som kommer efter livet inte ska vara lika bra som det som finns här. Rädslan för det okända, som de kallar det. Men jag tänker på det som att när livet än tar slut så har man ju fått uppleva en massa saker här, och kommer att få uppleva en massa saker efteråt. Så det är en gåva att få vara här på jorden och för att man försvinner härifrån betyder ju inte att man försvinner för alltid. Jag hoppas att detta har varit till någon hjälp. Om inte annat vet du nu att du inte är ensam med din rädsla för döden.

2009-07-25 @ 19:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0