Denna underbara ö!! =)

Sitter i en källare på Tjörn nu, faktiskt en anledning till min inaktivitet här, det här är nog tredje gången jag ens är vi en dator sen förra måndagen =) Har inte blivit av, har ju ändå bättre saker för mig!! =)

Ida har det ju varit riktigt najs väder så drog bort och sola lite, bada till och med nästan i havet för första gången iår :P Lr jag gick ut till knäna typ iallefall =) Det va sså mysit!! =) Blev en liten promis med Tessan och Linus sen med innan vi drog till en annan Linus för lite pankakor och nu sitter jag i Marcus källar och lyssnar på när han klinkar lite på gitarren =)

Förutom att jag ska kolla min hals så har jag det underbart!!! =)

Skriver nog inge mer nu, ni får fråga om ni vill veta nåt mer! =)

Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0