Haft en bra helg och ikväll äre dags att tjäna pengar =)

Så helgen började ju hos syster, vi va o bada, åt lite jordgubbar och kollade på massa Baywatch :D På lördagen så kom ju Marcus dit också så då drog vi iväg, jag, madde, marcus och martin för att bada och sola än en gång =) det vart lite molnigt och nästan småkyligt ibland så vi blev inte iväg länge! =) när vi kom hem satte jag och syster igång med maten som vi tänkte servera =) det blev skinkrulle och till den så gjorde vi en somrig sallad med ruccola, tomat, gurka, rädisor och massa mango!! supergott var det!! =9 Ingen efterrätt utan istället fick pojkarna diska och vi kunde andas ut lite, kollade in vilka filmer som gick på bio i Jönköping och åkte in framåt kvällen för en fika på Claras och sen bio, "The proposal" -- ännu en gång för att överdriva med superlativen, grymt bra film!! ;)

Jag och marcus drog hem till Gvd efter det och i söndas vare dags för sol och bad igen, drog ill örerydssjön denna gången, min favoritsjö!! Där låg vi hela dan, blev mycket bad och en del färg med faktiskt, brände mig lite men det gör inget, det har ju lagt sig nu så =) När man kom hem var man ändå rätt seg av all sol så innan maten var klar satt vi och tog igen oss i hammocken =)

Det har varit en riktigt bra helg och det känns lite tärt att det är två och en halv vecka kvar tills vi ses igen!!

Ikväll blire dags att jobba igen med, sätter igång på riktigt nu, men typ 3nätter/vecka ska ja nog klara av ändå!! =)




Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0