Man borde kanske rösta men det skulle inte vara rätt!!

Jag skulle ta mig en tripp in på Bilddagboken precis och det stog  "Servrarna har gått iväg för att rösta i EU-valet, de är strax tillbaka!" Så då tänkte jag till om jag kanske borde rösta och nej!! Grejen är den att jag är så sjukt INTE insatt och har verkligen ingen koll och då kan man ju inte rösta bara för röstningens skull, känns lite fel! Sorry guys, men ska försöka sätta mig in mer till nästa val! =)

Hade sista brevidnatten inatt, fast det blev inte brevid för en ordinarie var sjuk och de satte inte in någon ny för henne eftersom jag ändå var där så då fick jag jobba min första riktiga istället! =) Men det är faktiskt rätt lugnt för det är ändå tredje sommaren där nu och stora delar kommer jag ihåg ändå!! Sen var det en lugn och rätt skön natt så tiden kanske gick lite långsamt men nu är jag iallefall hemma utvilad, typ, och redo för resten av dagen! =)

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast du kunde röstat blank? Blankröst är ju faktiskt bättre än ingen röst alls.

2009-06-09 @ 13:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0