Sola med syster!! =)

Ska iväg till min syster snart, det blir buss till Jkpg och sen vidare med tåg därifrån till Forserum =) Vid ett är jag framme typ om det är fint väder då så ska vi dra till en sjö och mysa!! =) Det ser man fram emot!! :D ska ta med vår boll så man kan bada också! :D hehe

Igår var min kära vän Samuel här och jag hade så fruktansvärt kul!! =) Vi gjorde egentligen inte så mycket, han blev introducerad av min glass och vi tog en promis till Kvantum annars så hängde vi endast! =)

Jaja, jag måste packa ihop mina grejer så jag kan sticka! =) Marcus kommer dit imorrn med! Kommer nog bli en bra helg det här!! Måste ju passa på, börjar jobba nästa vecka så. =)


Ha det gött!!


"Bad" och sol på Tjörn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0