14 mars

Så idag är jag ledig från praktiken för att fira pappa =) Han fyller ju 50 år så han börjar väl bli stor nu lr vad man ska säga! :P Grattis iallefall!!! :D

Haft en veckas praktik nu och ska bara på gudstjänsten och sjunga imorrn med sen så ska jag tillbaka till huvudstan! =)
Det har fungerat bra, har fått vara med på en del olika grejer och titta på som tisdagsgruppen, svenska för invandrare, öppet hus, dagledigträff (mest pensionärer) :P Sen har vi varit runt på lunch hemma hos folk, varit riktig lyx, varit hos pensionärer främst då eftersom de ee lediga på dagarna och vi har fått riktigt god mat hela veckan! =) Igår var det tonår på kvällen med pingisturnering vilket jag tyckte var väldigt kul! :D Kom till semifinal iallefall, e ja inte duktig?! ;) haha

Min vecka har varit bra men ja har la varit lite trött såhär på slutet, inte så överdrivet mycket lugn och ro direkt! :P

Nu ska jag iallefall duscha och göra mig iordning, träffa lite släkt snart! =)


Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: joy

Jag hoppas det blir en riktigt trevlig dag hemma!!

Kanske ses imorgon!

Kram

2009-03-14 @ 16:06:02
Postat av: Sven

Tack :)

2009-03-23 @ 12:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0