En dator kort =/

Har inte lyckats få igång min dator idag, den vill inte laddas så nu sitter jag på de stationära i datasalen, har ju inte råd att skaffa en ny dator den måste fixa sig!!!!

Jaja, det är torsdag och snart har ja min sista lektion för dagen och veckan =) Ska ha musikteori sen ska jag in till stan på utvecklingssamtal med teamledarna för musikteamet i kyrkan och lite senare mot kvällen ska jag hem till Cissi och käka lite och kolla på någon film =) Kommer bli trevligt =) Kände att det var dags att sluta isolera mig framför One tree hill ;)

Nu ska jag fixa mig lite och sörja min dator ;)

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad tråkigt att det inte funkade med datorn. Tror du inte den går att fixa då?

Tröstkram från mej

2009-03-05 @ 18:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0