En finfinfin måndag! =)

Det är månda och om nåra dagar åker jag hem! :D helt underbart!

Har precis kollat rättningen av mitt delprov i NkB, fick 54/56p så jag är HELT nöjd! :D trots att jag kom på rätta svaret på en fråga typ en kvart efter jag blev klar med provet så kan jag leva med det! :P Lätt värt fyra timmars plugg i fredas! :P
Området där jag hade fel var tydligen födans väg till cellerna så där ska jag läsa på lite mer =)

Annars äre en bra dag, ska till HM och köpa hårspray för mitt presentkort och sen ska jag till Jeanine och göra pizza och klippa hennes hår så ska vi mysa, kanske kolla lite på McDreamy! :) Det är så en eftermiddag i mitt liv ska se ut så är jag glad! ;)

Ha det gött! :D

Kommentarer
Postat av: Jeanine

Grymt bra gjort på provet!! :) Du är grym ju!

Haha vi kommer ha en riktigt nice eftermiddag/kväll :) Emanuel ville vara med på pizzabaket sa han, jag sa att det var okej. Ok va? :P

2009-03-30 @ 13:31:37
URL: http://barajeanine.blogg.se/
Postat av: Mamma

VAD DUKTIG DU ÄR!!! Vilken själdisciplin du har! Jag är stolt över dej min dotter.

2009-03-31 @ 09:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0