En morgon =)

Jag har så lite å säga, men kanske inte e så konstit eftersom jag låst in mig på rummet och sträckkollat på One tree hill i två dar nu :P hehe :D Men det är skönt på något sätt! Idag ska jag ta mig i kragen och göra lite nytta iallefall =) Ska städa och fixa med rummet efter skolan och sortera tvätten lite tror jag så går det fortare att tvätta inför Borås =) Sjukt frustrerande att jag har så lite koll om praktiken, det jag vet är att vi åker till Borås på lörda och ska va där typ en vecka, vet inte var vi ska bo, hur vårat schema ser ut om jag kunde vara ledig när pappa fyller 50, men svårt när kontaktpersonen inte svarar på mejl. Men jag får ta det som det kommer, hoppas det blir lite mer struktur bara för jag har inte så lätt för att slappna av om jag inte har koll.

Imorrn ska jag på utvecklingssamtal i musikteamet från kyrkan =) Det låter sunt, får se hur det blir med det där. Känner mig inte så mycket MED i teamet än eftersom det inte har varit så mycket rep och sånt som jag har varit med på sen jag gick med men jag hoppas det blir fler framöver =)

Nu ska jag blåsa håret så fryser jag väl lite mindre på lektionen sen :D

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hehe... Been there, done that! :P Har kommit ifatt de svenska sändningarna nu :D

Men jag har hört ryktas att det finns en risk att varken Lucas eller Peyton tänker vara med säsong 7...

2009-03-04 @ 10:48:17
URL: http://lamadde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0