Helg och lovet är bara en vecka bort! :D

Freda idag då! :D Så nice med helg! :D Men aa hade ju vart kul om jag hade haft något att göra med! :P hehe, vill använda min jacka!!! :D hehe

I helgen händer som sagt inte mycket alls, på sönda ska jag till kyrkan och det kära vänner är de enda planerna jag har!! =)

Kluddra ihop en ny låt igår, tycker om den för tillfället men det går ju snart över lr så! ;) hehe, längtar hem iallefall. Fast egentligen äre la lovet jag längtar efter! :D Behöver tagga till lite, har varit en litet seg vecka! Vet inte alls vad jag ska skriva! :P Inte konstit att man har så få besökare :D hehe, nu ska jag dra och fika iallefall, hoppas jag kan skriva något vettigt igen någon gång! :D

Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0