Inte kan väl jag!! :P

Nej jag kan inte sluta sjunga, det vore ju helknas! Kanske bara vila upp mig lite så jag kan tänka normalt igen, kanske pausa lite också och fundera på vad jag vill med musiken! =)

Imorrn är första riktiga skoldan sen praktiken och jag ser fram emot frukosten! :P Har planerat att både äta gröt och youghurt imorrn! :D yeeeah! :P hehe

Har pluggat lite natur ida me, fast det var inte mycket som skulle göras idag, typ läsa igenom lite välkomstbrev och grejer, läste nåra sidor med fast det var inte med i planeringen =) menmen.
Ansökte till högskolor med, tror jag väntar lite med att säga vilken skola som var vilket val, vill inte att det ska få påverka allt annat för mycket så håller inne på det litegran! =) Men lärarprogrammet vart det iallefall! :D Det kommer nog bli bra, det tror jag! :D Det hoppas jag om inte annat! =)

Ha det gött! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0