Snart Borås..

Angående datorn så fick jag igång den igen, fast jag vet att det bara är en tidsfråga innan den krånglar till igen, vågar inte ens nudda sladden till laddaren.

Nu ska jag snart till Borås, packade precis klart och åker om 45min typ=) Jag är redo! :P hehe :D Ska nog få med mig lite godis på resan med, lång bussresa liksom =/ Om typ en vecka nu sätter jag igång med Naturkunskap B med, hoppas jag inte tagit mig vatten över huvet men borde väl hinna med det tycker jag =) Blir lite jobbigt om datorn ska ha knäpp men vi har ju en datasal med så! =)


Men jag lär la inte skriva här under praktiken tänker jag så ha en bra vecka!! =)

Kommentarer
Postat av: Sven

Hoppas du oxå får en toppenvecka. Vi får prata dator när vi hörs så kanske vi hittar en lösning. Knäppt samhälle som kräver att alla har dator :(



Ha det riktigt bra, jag tror allt löser sig :)



/Pappa

2009-03-07 @ 12:36:44
Postat av: joy

Hoppas jag passar in schemat!

Du är här nu då...

kram

2009-03-09 @ 16:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0