Solsken, hopprep och tiden smyger sakta framåt! =)

Idag har det varit så underbart vår så att jag kan inte vara annat är överenergisk och superlycklig!! =)

Vaknade upp på Jeanines soffa såg genom persienerna att det som vänta därute var en blå himmel med sol! Kan man starta dagen bättre?!! :D Blev sen till skolan sen tyvär bara för det vart så sjukligt med trafik så bussen stog ju nästan still! Skulle kanske tagit pendeln istället! :P hehe :D Vi hade en bra första lektion! =) Att läsa och förstå bibeln och vi har ju bytt lärare där och tycker den nya funkar lika bra som den förra! =) Det är skönt att ha ett bibelämne där man inte bara lyssnar utan faktiskt får göra något med! =) Så fint! =)

Lunchen vart helt okej den me asså! =) Någon köttgrej med potatis! :P hehe låter super va?! ;) Nej men det vart riktigt gott vet bara inte hur jag ska förklara det! =) Hoppade lite långhopprep i solen innan med, det lär ju va sisådär en 7 år sen jag hoppa sist men det satt i där bak i ryggraden nånstans! :P Man kände sig lite lång kanske men men bara att krympa ihop så gick det bra! =) Älskar våren! =) Allt blir så mycket lättare när det ljusnar lite och saker och ting får nya perspektiv som hållt sig dolda i vintermörkret! =)

Tyvär går tiden sjukt långsamt ändå, det är bara tisdag! :P Men hem om tre dar och så vidare!.. hehe, sjukt diffus e jag men de som borde fatta fattar iallefall! =)

Ha det gött! =)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag förstår att du längtar efter att få träffa mig ;D

2009-03-31 @ 13:53:34
URL: http://lamadde.blogspot.com
Postat av: Mamma

Och JAG fattar vem du längtar till... ;)

2009-04-01 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0