Stöt och musik =)

Idag har jag haft en del lektioner men det har varit en effektiv dag också! =) Imorse hade vi eget arbete med ett församlingsprojekt som ska redovisas imorrn och vi vart så klara så! :D Jag är lite nöjd över att det blev gjort!! :D hehe, sen efter lunch så vare bara att gå på gitarrlektionen som följdes av sånglektion tillsammans med de andra tjejerna som sjunger i klassen, övade inför freda och nästa onsdag tror jag det var vi skulle sjunga på sångkonserten med. Halv lektionen var ena halvan av kompet med och resten av lektionen hade vi en annan halva av kompet =) Det kändes som att det blev bra och vi bestämde en reptid till imorrn med då! =)

Ett missöde på sånglektionen, jag fick seriöst en stöt av micken! :P Inte sån mini som man får ibland när man ska öppna dörr och så utan den gjorde ont =( Skulle lukta på micken för den luktade konstigt sa Anna och då gav den näsan min en stöt! :P Vad offrar man inte för lite nyfikenhet! :P hehe

Nu har jag suttit och pluggat lite Naturkunskap och är inne på ett kapitel om Kemi, inte såååå jättekul kanske! :P Men har läst ikapp för igår nu iallefall, ska jag bara läsa de sidorna som var planerat att läsas idag med. Jag är så dålig på den här sortens plugg, läsa och ta in är inte riktigt min grej! :P Men bara att öva och se till att fixa det! Har inte så mycket annat val om jag vill ha lite valmöjligheter med skola och så nästa år! =) Nu ska jag fortsätta läsa! =)

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Sven

Jag håller alla tummar för ditt pluggande. Lycka till!!!

2009-03-23 @ 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0