Tillbaka till storstan..

Japp då var jag påväg hem igen! =) Sitter på bussen med lite one tree hill avsnitt och en telefon med musik att roa mig med. Veckan har varit bra faktiskt =) Förstår inte varför jag var så orolig, klart att Gud tar hand om mig! =) Har träffat en del så superhärliga människor! =) Deras ungdomar är verkligen guld värda och jag är så glad att jag fick träffa dom! =)

Sen blev vi väl omhändertagna av de flesta och det har varit en bra dock lite utmattande vecka! =) Nu ska jag tillbaka till Sthlm och om en vecka är jag tillbaka i min kyrka igen =) Förundrad över vilken tur jag har haft och hur välsignad jag är som hittade dit! =)


Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Sven

Kul att höra så här i efterhand att du haft det så bra med kontakterna som du skriver. Du ser, Han tar alltid hand om den som söker Honom

2009-03-23 @ 12:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0