Tillbaka till vardagen =)

Då var jag tillbaka i Sthlm, har haft ett jättebra lov! =)

Blev en runda till Gbg torsda-fre med ju och jag fick träffa underbara vänner! =) Det var verkligen inte helt fel! =)

Kom tillbaka i lördaskväll och det blev en kväll med Hannes och Klin framför tvn och OC =) Det är inte alls lika bra som one tree hill kan jag nog säga nu :D Hehe :D

I söndas så var det fullt upp hela dagen! =) Gick upp vi sju för att duscha och göra mig iordning eftersom jag skulle sjunga i Skarpnäckskyrkan och skulle va där till halv tio, åkte vid halv nio härifrån så jag börja tidigt så att säga :)
När den gudstjänsten var klar så vare bara att springa vidare på en gång till Hillsong på söder, skulle vara där till tolv och hjälpa till och det sluta typ kvart i tolv i Skarpnäck =)
Menmen, kom dit och satt på två jättebra möten! =) Eftersom jag inte ska dit på tre veckor nu så fick jag ju passa på att njuta! =) Hade lite svårt att slita mig från Waynes sen efter, känns inte bra att vara borta i tre veckor, känns som en evighet :P
Då tänkte jag på det att om jag pluggar i Gbg så kommer jag ju i princip vara borta en evighet på riktigt. Önskar verkligen att jag är redo för det! =) Jag har fått mycket från kyrkan och jag är ju lite orolig att det förändras i och med att jag åker därifrån men samtidigt måste jag ju lita på att det är något äkta jag fått tag på, att det håller bara jag fortsätter jobba på det! =) Gud är ju med mig i Gbg med, kyrkan har bara hjälpt mig närmre honom! =)

Jag har nog blivit en av dom som tycker att kyrka är jätteviktigt i det kristna livet, för nåt år sen lät det annorlunda kan jag lova! =)  Men man behöver stödet på något sätt, samlas i samma intresse, någon att bolla sina ideér med, en gemenskap! =) Så om det nu blir Gbg så ska jag stenhårt satsa på att hitta mig en ny kyrka där jag kan få känna mig hemma! =)

Nu ska jag ta det lugnt, åker till Borås på fredag så måste fundera över packning och sånt :P hehe :D

Ha det gött! =)

Kommentarer
Postat av: Sven

Välkommen tillbaka till Götaland :)

2009-03-02 @ 21:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0