Bara massa sol!!! =)

Igårkväll var en riktigt mysig kväll, vi gjorde oss iordning tillsammans nere hos Olivia och sen drog vi vidare in mot stan, gröna linjen till gamla stan och där byttes det till röda linjen till hornstull och vi landade på en filt på en park där, Tanto =) Supermysigt var det och det va sjukt mycke poliser men de ee najs för de ger lite trygghet =) Vi satt inte där hela natten utan gick vidare till MariaTorget och mötte upp Lina och Unn och några av deras vänner och hängde på till Kajsa som typ bor där på MariaTorget och sen tog kvällen slut! =) Det var trevligt men nu är jag ändå rätt trött! :P hehe

Ska snart sätta igång och läsa lite ur min naturkunskap innan jag går ut i solen och myser!!! :D yey! :P Helt underbart är det!! Fatta gött om det skulle vara sol hela helgen, man skulle ju inte annat än stormtrivas! ;)

Nej nu ska jag komma vidare i livet! =)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0