En enda vecka!..

Bara en vecka kvar här uppe nu! En helg, en söndag i kyrkan, en städning och packning och sen är jag borta! Känns helt sjukt ändå!! Men har haft det bra senaste veckan alltså! Har inte ens tatt mig för att uppdatera bloggen ju! ;) Lördags förra veckan var jag ju på Sisterhood Tea Party med Hillsong! Det var så sjukt mysigt!! =) Allt var så fint och mysit med fina rosetter kring servetterna! Supergoda scones, väldigt gott te och massa underbara tjejer!! =) Självklart var det inget minus att det var massa väldigt uppklädda killar från kyrkan där som serverade oss och passa upp på oss!! :D Lina feeda oss med lite undervisning och vi fick varsin ros när vi gick hem! :D Verkligen ett par underbara timmar.

Betelstock höll ju på på skolan under tiden, jag fick sticka ifrån några timmar, sjöng med gospelkören och sen min ensemble innan jag sprang iväg, men det höll på ett tag till när jag kom tillbaka och efter att alla stuckit fanns det en del fika kvar så det vart ju bara till att hugga in! ;) hehe

Själva skolveckan var rätt lugn =) Igår så hade vi sista själavårdskursen och vi läste om gåvorna som vi skulle ha enligt testet vi gjorde =) Sen prata vi lite om det och på eftermiddagen hade jag en sånglektion, har förövrigt två kvar så jag ska nog förhoppningsvis lyckas bli klar med låten iallefall! =) Sjunge "I have nothing" av Whitney Houston och det är faktiskt inte det lättaste att sjunga någon av hennes låtar men en utmaning! =)

Har långledigt nu iallefall, idag blev det tre filmer och massa tvättning och imorrn ska jag göra mitt teoriprov i Naturkunskapen och på lördag blire först picknick med skolan och sen vidare till Grönan!! Det ser jag väldigt mycket fram emot ska ni veta!! =D

Jaja, ha det gött!


Så fint vare dukat på Afternoon Tea!! =)
Var jättekul att man fick vara med och
hjälpa till innan!! =)

Kommentarer
Postat av: Dad

Tjena "stumpan". Kul att att varit bra. Ska bli så kul att du kommer hem igen. Hur många kartonger tror du det blir till bilen på fredag?

2009-05-25 @ 06:43:56
Postat av: Ramona

Är du på väg närmare mig nu då? Isåfall ska du inte få slippa se mig i sommar! :D

2009-05-26 @ 22:45:51
URL: http://ettlivutangrnser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0