En helg och det är snart dags för hemresa..

Det här året har gått så sjukt fort, speciellt våren, fortare än Skarpnäck känns det som och jag ska snart hem!!

I helgen vart ju iallefall Marcus här och det vart massa mat på jensens med honom och några andra tjejer och sen vare Unn och Linas fest i lördags med. Vi var några av dom som skulle dit lite tidigare och käka lite grillat!! Det var riktigt najs och jag tyckte det var en trevlig fest trots att vi drog tidigare =) Skulle ju upp tidigt på söndagen eftersom vi skulle till Hillsong och vara där hela dagen! Det var bra, visst att det va samma predikan på båda mötena denna gången men det gjorde nästan att det fick sjunka in lite till andra gången! det var fint!! =) Fika på Waynes efter sen åkte vi hem till bromma igen.

Lovis och David var på väg hem från Gislaved idag med så vi gick och mötte dom vid deras tunnelbana och följde med dom hem och drack en kopp te och sådär! Det var väldigt mys! Svårt att tänka sig att dom faktiskt är gifta nu!!!!!!! :P hehe

Igår åkte iallefall Marcus hem och jag såg på min lilla nerräkning att det faktiskt bara är två och en halv vecka kvar, det är ju nästan dags att börja packa ner lite smått! :P Kanske lite överdrivet men snart så! =)

Ikväll så äre ensemble först och sen om jag hinner så bär det vidare på connect! Hoppas jag hinner, var så sjukt länge sen jag var med på connect nu!

Ha det gött! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0