Ett underbart veckoslut!! =)

Blev klar med allt plugg i naturkunskapen för denna veckan igår och nu behöver jag bara ta det lugnt resten! :D Underbart!! Idag är det soligt och fint så planerna är ju att sola lite och sen städa fint på rummet, kanske ta en kort springrunda(fast den blir nog imorronbitti) Det ska vara en skön dag! :D Vi har lyckats få vår lärare att fixa så vi inte behöver flytta ut från internatet förän lördagen istället för fredan den veckan vi slutar! Känns bra! Fast jag kommer ju dra på fredan iallefall så kommer inte va med på fredasmyset! =) Hoppas på att folk kommer va uppe länge på torsdan också!! =)

Imorrn så får jag lite besök iallefall!! :D Sjukt najs! Sen på lördag blire Jensens med min gäst och lite andra tjejer!! :D Kommer också bli så sjukt underbart!! =) Kyrka på sönda och sen är helgen slut! En underbar helg blire allt! Ett underbart veckoslut!! =)

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag undrad vad/vem som kommer göra just detta veckoslut så fantastiskt? ;)

KRAM från mamma

(Du kan ju kolla om du vill, om pappa vill hämta dej på lördagen istället.)

2009-05-07 @ 12:52:19
Postat av: Pappa

Hej!

Hoppas helgen blev precis lika bra som du önskade =)

OBS!Du förstod väl att du väljer själv om du vill åka hem på fredag lr lördag!!!Jag kan båda dagarna =)

Sköt om dig, KRAM!

2009-05-10 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0