Hemma igen! =)

Känns som om jag borde skrivit mer än jag har gjort senaste veckan! Har ändå hänt litegran! Var som sagt på Grönan, så sjuuuukt roligt var det! Liseberg är ju bättre men man blir som ett litet barn igen när man springer runt bland karusellerna! ;) Den nya, insane, var så sjukt najs!! Åker ni dit så måste ni prova den asså! =)

Fick mit betyg i naturkunskapen med, Vg blev det =) Nöjd och ska hämta ut nån dag i veckan nu och sen skicka in det så jag kan komma in i Göteborg, håller för fullt på att kolla upp allt det här med boende, det e ju inte enkelt direkt, men det löser sig nog!! I den här ordningen går min prioritet! Först ska jag faktiskt komma in på min utbildning sen måste jag hitta någonstans att bo och sedan sätter letandet efter en församling igång! Har fått lite tips som jag ska besöka men får se, det är nog inte enkelt det här ändå! =)

Imorrn äre dags att ta itu med upppackningen endel =) Har nästan ingen golvyta alls på rummet, fullt med kassar och kartonger!! Helt sjukt!!! Men ska rensa det gamla och sen fixa det nya! Det kommer nog ta ett tag, ska ju gå brevid på jobbet två nätter i veckan med så då förloras lite tid, men ska nog ändå hinna klart under veckan, sen ska jag ju till Tjörn och hälsa på min underbara så då finns ingen mer tid för sånt ju!! ;)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0