Om två veckor samma tid...

..är jag antagligen hemflyttad!! Helt sjukt ju!! Kommer säkert hålla på att packa upp för fullt och ha en lång sommar framför mig och en oviss framtid och höst! :P Hehe, inte för att vara dramatiskt, men det är sjukt jobbigt när man sökt utbildning såhär och verkligen inte har nån koll på hur det kommer att gå för en! Min tanke är att jag förhoppningsvis kommer in på min utbildning, hittar lägenhet och flyttar till Gbg. Självklart måste Tessan komma in på sin med så vi kan ha "plugg och te"-dagar!!  Viktigt! ;) Sthlm har ändå inte varit detsamma utan henne, fast nog äre svårt att lämna! =) Har fått en del sköna vänner på skolan nu och kyrkan e ju ändå inte alltför lätt att lämna! Men jag vill så gärna till Gbg nu att det tar över ändå! =)

Men får se vad som händer, fortfarande oklart men nåt ska det väl bli av mig ändå! ;)

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag hoppas du flyttar till Göteborg för då bor du ju mycket närmre. Går ju till och med direkttåg mellan forserum och göteborg :D

2009-05-16 @ 11:21:52
URL: http://lamadde.blogspot.com
Postat av: Pappa

Allt kommer säkert lösa sig på bäst sätt. Jag tror på dig "gumman" :)

2009-05-16 @ 15:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0