Blev ett kort läger!! :P

Hängde med Marcus på ungdomsläger med deras kyrka i måndas, de var lite sån kickof för ungdomsarbetet. På kvällen så satt jag i bilen igen och fick skjuts hem av Marcus :P Jag orkade verkligen inte, hade ignen energi till det lr nåt sånt =) Så då blev det lite annat i helgen! =)

Igår på mornen så hängde ja med Tessan till gymmet :D Det är faktiskt kul och träna, vi ska dit på månda igen =) Har sån gratisvecka nu :) Sen blev det lite bowling på kvällen med Tessa, Linus, Carro, Ch, Johanna och Joel =) Det var riktigt skoj! Körde tjejerna på en bana och killarna på en! =) Sen drog vi hem till Tessan och Linus och kollade på film, den senaste Batmanfilmen =) har bara sett slutet på den innan och jag tyckte den var helt okej! :D Fick ju lite av Tessans goa snickerskakor med såatte! :D Det var supermys! =)

Ida åker Marcus hem från sitt läger men han tror att han e sjuk! =/ Typ Öroninflammation, hatar den sjukdomen, gör så gale ont!! :P Hoppas han blir bra snart!!! =)
Själv har jag bara min hosta som hållt i sig efter min lilla förkylning, skulle bli väldigt lycklig om den också skulle vilja lugna sig nu! ;)

Ska iväg och handla nu iallefall, har typ inget bröd!! :P hehe

Men ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0