Träna, läsa och Liseberg! :P

Igår klippte jag mig!! :D Det blev gjort och det blev snyggt!! =) Lite kortare än på bilden jag la upp men riktigt najs! =)


Sen blev det lite tacos hemma hos Tessan innan jag åkte in till stan för att träffa Johan, elin och sofie =) käkade igen! :P Sen skulle vi hämta upp emanuel på flygplatsen och åka vidare till Mölnlycke, till en kyrka där. Måste få säga att när man umgås med två par så saknar man inte direkt sin pojkvän mindre!! =/ Tycker han har varit på Kreta tillräckligt länge nu! Dags att komma hem! ;)

Nu kommer snart Tessan och Linus och hämtar upp mig, vi ska åka och träna, det är sån gratisvecka på gymmet nu så ska bygga lite muskler ;) hehe, sitter och lyssnar på en studiebok som ljudbok tills dom kommer, så riktigt segt verkligen, men hoppas att ja hör lite iallefall så jag har ett hum sen på seminariet =):P

Sen ska jag till Liseberg med, träffa Johan och hans vänner igen! =) Det blir skoj, men blir ju lite sen nu när ja ska träna med! :P hehe, men det får tas! =) Måste ju ta hand om mig!!! ;)

aja, ska gå nu! ha det gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0