Mattefilosofi

Vilken daaaaaag! :P Börja med att köpa med mig en stor kanellatte till skolan och tur var väl det!! Hade föreläsning, "vad ä matematik" med en föreläsare som är filosof, jag förstog typ inte alls!! :P Jag förstog alla hans små delsteg och grejer men jag förstog verkligen inte var han ville komma!!!! Allt kladd på tavlan var liksom lite osammanhängande, hittade ingen röd tråd! ;) :S Aja, lite komiskt vare ju ändå, jag och Hanna var ju de enda som typ visa att vi inte fatta så vi trodde att vi var trögast i klassen tills han frågar vilka som förstått!! :D Då kändes allt Såååå mycke bättre! ;)

Efter den efterlängtade lunchen blev det räknestuga med vår basis, sjukt sköna tjejer har jag hamnat med! Så fick jag verka lite smart med, räkna e min grej ;) Senv vare I och för sig rätt enkel matte! :P Typ högstadiematte:P Känns ändå niiiice att jag inte var den som inget fatta :P Lite omväxling förnöjer! ;)

Vart så sjuuu trött efter skolan så tänkte mig en powernap på en halvtimme, den halvtimmen blev 70min :P hehe, helt underbart!! :D Måste läsa massa nu och sen ska jag på cellis vid sju!! Supermys ju!! :D

Ha det gött!!


Allting är bara snurrit!! :P


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åååhh... Sakna!! Jag kommer aldrig mer få ägna dagarna åt denna sortens tavlor :( 3 roligaste skolterminerna sen jag började lekis (säger jag nu med lite distans till all ångest av att fatta 0)

2010-01-20 @ 19:29:40
URL: http://lamadde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0