"This is your life"

Switchfoots "This is your life" fick sätta prägeln för min dag igår och jag tänker göra samma sak idag. Den sporrar mig att verkligen ta mig frammåt. Det här är mitt liv, oavsett vad som var igår, vad som hänt så är det fortfarande jag som bestämmer vem jag vill vara! Istället för att stoppa huvudet i sanden så får jag ta tag i det och den bästa dagen att börja är idag! :)


För att bli privat, jag tänker inte låta det här med Marcus hålla mig nere! Jag var så sjukt glad över personen jag har utvecklats till det senaste halvåret och jag vägrar låta något hindra mig ifrån att fortsätta den utvecklingen trots att jag ibland inte känner för att gå ur sängen. Den här låten får helt enkelt vara starten på min morgon ett tag framöver så jag blir påmind om det jag tänker när jag hör den! :) Lyssna på den! :)


-Det här är ditt liv, är du den du vill vara?..




Kommentarer
Postat av: Robban

Bra Carro! :)

Finns här också om du behöver tömma ur dig gammal skit!

Visste du förresten att det är Switchfoot som har gjort originalet av "Only Hope" också..

Finns på skivan de slog igenom med :)

2010-10-20 @ 12:27:18
URL: http://alkeworld.blogg.se/
Postat av: Hanna M

De är bra Carro, det är så det ska låta :D <3 Kramkram

2010-10-21 @ 18:28:11
URL: http://hannamoll3r.montanita.be/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0