NYSTART

Det är dags för en nystart av bloggen, om det så bara blir under sommaren så hade jag tänkt att börja dela med mig lite av vad jag tänker.


Det blir antagligen en hel del referenser till de böcker jag läser i skrivande stund. Det kan även kopplas till låtar som får mig att tänka ett steg längre. Jag kommer inte uppdatera varje dag, jag tänker ju inte varje dag ;) Men slänger ut en länk på Facebook och Instagram när det kan vara läge att kolla hit. 


Jag återkommer antagligen senare under dagen med mitt första riktiga inlägg. Det finns lite gamla inlägg man kan kolla in som passar in i min nya profil. Skrolla ner bara och se vad ni hittar, de flesta är typ 3 år gamla. 


Love...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh vad spännande :)

2015-06-17 @ 11:37:45
URL: http://thepalma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0